Procedura reklamacyjna
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, Konsument ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres: Centrum Ogrodnicze Plant, ul. Jawornicka 50, 60-161 Poznań
Wadliwy towar należy wysłać na adres:
Centrum Ogrodnicze Plant, ul. Jawornicka 50, 60-161 Poznań
W związku z wadą Konsument może żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Sprzedawca odpowiada względem Konsumenta za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady, reklamację można zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.
Rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego (za pośrednictwem maila lub listu przesłanego na podany adres)
Więcej informacji w Regulaminie.