Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Procedura reklamacyjna

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, Konsument ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: [email protected] lub drogą pocztową na adres: Centrum Ogrodnicze Plant, ul. Jawornicka 50, 60-161 Poznań

Wadliwy towar należy wysłać na adres:

Centrum Ogrodnicze Plant, ul. Jawornicka 50, 60-161 Poznań

W związku z wadą Konsument może żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Sprzedawca odpowiada względem Konsumenta za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Co do zasady, reklamację można zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności Sprzedawcy.

Rozpatrzenie reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego (za pośrednictwem maila lub listu przesłanego na podany adres)

Więcej informacji w Regulaminie.

Witryna stworzona na platformie